جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰:۴۷

مدیر کل بنادر مازندران:
توسعه گردشگری دریایی وظیفه ذاتی سازمان بنادر است

باشگاه خبری فراساحل: مدیر کل بنادر مازندران گفت: شناسایی مکان‌های مناسب و ساخت سازه‌های سبک و استاندارد انتظار سازمان بنادر از بخش خصوصی است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا مهندس سیاوش رضوانی در دیدار با مدیرعامل یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در بخش گردشگری گفت: اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر در شهرهای ساحلی مانند رامسر، سلمانشهر، نوشهر، نور و بابلسر و ... در بخش گردشگری صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی وظیفه ذاتی سازمان بنادر و دریانوردی است، افزود: دریای خزر از ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری دریایی در شمال کشور برخوردار است دیر کل بنادر مازندران با اشاره به اینکه بایستی از رامسر تا گمیشان ایستگاههای مناسب برای ایجاد زیرساختهای گردشگری شناسایی شود خاطر نشان کرد: شناسایی مکان های مناسب و ساخت سازه‌های سبک و استاندارد انتظار سازمان از بخش خصوصی است.


در ادامه مهندس آقایی مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور مآب با ارائه گزارشی به مزیتها و پتانسیلهای موجود در سواحل استان برای توسعه گردشگری دریایی پرداخت. وی شناسایی وضعیت موجود گردشگری دریایی استان، شناسایی و بررسی جاذبه‌ها و زیرساخت‌های مؤثر در ایجاد و توسعه گردشگری دریایی در سواحل شمالی، انتخاب مسیرهای گردشگری دریایی، توجه به گردشگری منطقه‌ای، گردشگری بین شهری و داخل شهری را از دیگر ایده‌های پیشنهادی شرکت مهندسین مشاور برای توسعه صنعت توریسم در دریای خزر برشمرد.



  کد خبر : 2100
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :